Pew Research Center v raziskavi med ameriškimi najstniki, starimi od 13 do 17 let, ugotavlja, da se trendi uporabe družabnih omrežij med mladimi nenehno spreminjajo. Najstniki so pogosto med prvimi, ki sprejemajo digitalne novosti: nove platforme hitro postanejo popularne, stare pa zlahka zapadejo v pozabo.
Omrežje TikTok, ki je v Združenih državah Amerike prisotno od leta 2018, je sedaj postalo eno izmed najbolj popularnimi družabnimi omrežji: uporablja ga kar 67 % ameriških najstnikov. Bolj popularna je zgolj platforma YouTube, ki jo uporablja 95 % najstnikov. Instagram je leta 2022 uporabljajo 62 % najstnikov, Snapchat pa 59 %.
Nekatera družabna omrežja pa so med najstniki manj popularna, kot so bila včasih. Leta 2014 jih je 71 % uporabljalo Facebook, leta 2022 pa ga uporablja le še 32 % najstnikov. V istem obdobju je delež najstniških uporabnikov Twitterja prav tako upadel za 10 odstotnih točk (s 33 % na 23 %), na Tumblr pa za 9 odstotnih točk (s 14 % na 5 %).
Razlike so tudi pri pogostosti uporabe posameznih omrežij: 19 % najstnikov je povedalo, da YouTube uporabljajo skoraj ves čas. 16 % jih je podobno odgovorilo za TikTok, 15 % za Snapchat, 10 % za Instagram in le 2 % za Facebook. Kljub temu pa več kot polovica (55 %) najstnikov ocenjuje, da je njihova uporaba družabnih omrežij časovno primerna, medtem ko jih 36 % meni, da za to porabijo preveč časa. Več kot polovica (54 %) jih ocenjuje, da bi imeli vsaj nekoliko težav pri tem, da bi se popolnoma odpovedali uporabi družabnih omrežij, 46 % najstnikov pa je mnenja, da bi to storili bolj ali manj z lahkoto.
Spremembe pa niso opazne zgolj pri uporabi družabnih omrežij, temveč tudi pri načinih in pogostosti uporabe interneta nasploh. Pametni telefon je leta 2014 imelo 73 % najstnikov, leta 2022 pa ga imajo že skorajda vsi (95 %), kar ponuja lažji dostop do interneta čez dan. Leta 2014 je le četrtina (24 %) najstnikov internet uporabljala skoraj ves čas, še 56 % pa večkrat na dan: leta 2022 jih 46 % skoraj ves čas preživi na internetu, dodatno pa jih 48 % po spletu brska večkrat na dan.