Še lani sta YouTube in Instagram prevladovala kot najbolj uporabljena vira novic za najstnike v Združenem kraljestvu, v letu 2023 pa ju je prehitel TikTok, ki ga je kar 28 % mladih med 12. in 15. letom ocenilo kot pomemben vir novic.
Popularnost TikToka je med drugim rezultat zelo zmogljivega algoritma, ki upravlja vsebine, ki jih uporabniki vidijo na svojih zaslonih. Aplikacija pa ponuja tudi učinkovito brskanje po vsebinah, s katerim tako mladi kot tudi starejši uporabniki vedno najdejo nekaj, kar jih zanima.
V Združenem kraljestvu je zato med mladimi že 28 % takih, ki TikTok vidijo kot pomemben vir novic. Letos jih je za Instagram in Youtube enako povedalo 25 %, kar je manj kot prejšnja leta. Kljub temu pa ima BBC še vedno največji doseg med mladimi: 39 %, če seštejemo vse njihove medijske kanale.
Raziskava o spremljanju novic (Ofcom News Consumption Survey) kaže tudi, da mladi med 16. in 24. letom spremljajo novice na družabnih omrežjih 30 % več kot starejši odrasli, prav tako več spremljajo novice na spletu. Na tradicionalne novičarske spletne strani se redno obrača samo 6 % mladih, medtem ko je pri starejših odraslih ta delež 26 %.
Kljub temu pa tudi odrasli vse bolj uporabljajo TikTok za spremljanje novic: za to ga uporablja že vsak deseti odrasli v Združenem kraljestvu, kar je prvič v zgodovini več kot za BBC Radio 1 in Channel 5, ki sta sicer glavna tradicionalna vira novic.