Na družabnih omrežjih se širijo informacije o koronavirusu, ukrepih in kako si pomagati v teh časih. Veliko je uporabnih informacij, a vmes so tudi zavajajoče, neresnice, teorije zarote in laži, ki škodujejo posamezniku ali celotni družbi. Zato so se večja družabna omrežja aktivno lotila boja z lažmi o koronavirusu in bolezni COVID-19.
Instagram, ki je del Facebooka, je začel v rezultate iskanj vključevati več preverjenih izobraževalnih virov. Iz priporočil je odstranil vse račune povezane s COVID-19 razen tistih, ki so jih naredile zaupanja vredne zdravstvene organizacije. Vsi, ki iščejo informacije o koronavirusu ali COVID-19, bodo najprej videli povezavo na slovensko stran gov.si, ki je namenjena informacijam o koronavirusu (v tujini na spletne strani lokalnih zdravstvenih ministrstev) ali pa povezavo na stran svetovne zdravstvene organizacije (WHO). Instagram bo tudi iz prikazov iskanja in prikaza objav pod ključniki (hashtag) odstranil vse objave, ki so jih pregledovalci označili za lažne (fake news).
Facebook aktivno odstranjuje vse objave, povezane s koronavirusom, ki bi lahko vodile v samopoškodovanje. Lažne objave in teorije zarote pregledujejo in, ko so označene za lažne, jih posebej označijo, da jih ljudje lahko prepoznajo. Njihovo prikazovanje je močno okrnjeno.
Na WhatsApp in Messenger so uvedli jasne oznake za posredovana sporočila, tako da prejemnik ve, da avtor sporočila ni njegov kontakt. Na WhatsApp so tudi zmanjšali število možnih posredovanj posameznega sporočila, da se omeji širjenje neresnic.
Snapchat pri iskanjih, povezanih s koronavirusom in COVID-19, na »Discover« najprej prikazuje rezultate zaupanja vrednih partnerjev. Sicer pa politika uporabe prepoveduje širjenje vsebin, ki lahko škodujejo uporabnikom.
Tik Tok v sodelovanju z različnimi strokovnjaki in znanimi posamezniki pripravlja osveščevalne vsebine, kako preživeti epidemijo.
Vsa družabna omrežja so pripravila različne nalepke in druge vsebine, ki jih lahko uporabniki delijo, da povečujejo ozaveščenost o pomenu upoštevanja ukrepov.