Z začetkom septembra so se učenci in dijaki vrnili v šolske klopi. Začela pa se je tudi vsakoletna kampanja za promoviranje pozitivnih spletnih vsebin za otroke. Kampanja poudarja pomembnost varnih, igrivih in zanesljivih spletnih vsebin za vse otroke.
Namen kampanje »Pozitivne spletne vsebine za otroke« (POOC) je promovirati dobre prakse na področju spletnih vsebin za otroke v dialogu s starši, mladimi, učitelji in predstavniki industrije spletnih vsebin. Za otroke je namreč izrednega pomena, da imajo na voljo kakovostne spletne vsebine, ki so primerne njihovi starosti ter hkrati poučne in zanimive. Posebej pri vsebinah za otroke do 12. leta starosti pa se na tem področju pogosto pojavljajo primanjkljaji.
V sklopu kampanje se v mesecu septembru pripravlja številne družabne aktivnosti v namen ozaveščanja javnosti o pomembnosti primernih spletnih vsebin za naše najmlajše. Aktivnosti se bodo 29. septembra zaključile s fokusno skupino, v kateri bodo sodelovali predstavniki industrije in institucij, ponudniki spletnih vsebin in storitev, Centri za varnejši internet in drugi deležniki s področja primernih spletnih vsebin. Tema pogovora bodo koncepti primernih spletnih vsebin, njihov nadaljnji razvoj ter prilagajanje za prihodnost s poudarkom na vedno bolj napredni tehnologiji – posebej pri spletnih igrah, virtualni realnosti in podobnem.
Aktivnosti lahko spremljate na Insafe Twitter in Facebook profilih.